"O femeie trebuie sa fie doua lucruri: clasica si fabuloasa", Coco Chanel

luni, 22 martie 2010

Smokey eyes vs Red lips



Ce alegem? Dramatismul ochilor smokey sau seductia buzelor rosii? Sunt 2 trenduri care nu vor fi niciodata out of fashion, devenite deja clasice, dar cu toate acestea foarte fresh, ele se reinventeaza sezon de sezon. Ce au in compun cele 2 machiaje? Sunt sexy, glam, elegante si se adreseaza femeilor cu o persnalitate puternica, constiente de senzualitatea lor si carora nu le este frica "sa fia vazute" dar in acelasi timp sa-si pastreze aura de mister.

Machiajul smokey se potriveste in general oricarei forme si culori ale ochiului, machiajul tenului fiind in cazul acesta minimalist, in culori cat mai naturale, si cum atentia e focusata pe ochi, cred ca acest machiaj are avantajul ca poate fi purtat si de persoanele cu mici probleme ale tenului. Machiajul smokey eyes confera privirii tale un plus de mister, profunzime si seductie. Si cel mai important smokey nu se mai rezuma doar la negru si gri, putem obtine niste machiaje spectaculoase in tonuri de violet, pe care eu le prefer, verde inchis, albastru electric, sau maro, ceea ce ne permite sa obtinem un look cu adevarat irezistibil in culorile pe care le iubim. Daca ai cearcane profunde sau pungi sub ochi, nu contura ochii si pe pleoapa de jos, va accentua si mai mult acest defect. Daca totusi vrei neaparat s-o faci, ai grija sa nu folosesti negru sau o culoare foarte inchisa, iar linia sa fie foarte subtire si la baza genelor.

Red lips este seductie "pura", fiind atribuit unei sexualitati puterice. Rosul este magic, trezeste pasiuni, e puternic, face sangele sa curga mai repede. Buzele devin cel mai de pret accesoriu al tau, fac ca orice colier sau bratara stralucitoare sa paleasca in fata lor, buzele tale vor atrage ca si un magnet toate privirile. Cu toate ca iubesc rujul rosu, multa vreme mi-a fost frica sa-l port, mi se parea prea "matur" pt trasatrile mele copilaroase si aveam impresia ca nu exista nuanta de rosu pt mine, si nutream un oarecare sentiment de invidie fata de femeile care il purtau. Acum nu, acum il port si-mi place...imi place cum imi imbraca buzele, cum imi contureaza trasaturile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu