"O femeie trebuie sa fie doua lucruri: clasica si fabuloasa", Coco Chanel

miercuri, 10 martie 2010

Machiajul zi de zi

Pt mine machiajul a intrat in reflex, in fiecare dimineata de luni pana vineri, in pregatirea pentru servici imi aloc 15 minute pentru un machiaj rapid, dar care sa imi contureze trasaturile si care sa imi asigure prospetime tenului pe tot parcursul zilei, de aceea folosesc tonuri calde, naturale, complementare tenului meu. Pentru ten aleg iarna un fond te ten cu acoperire usoara, hidratant, iar vara pudra minerala, iar cantitatea in care il folosesc este minima, de multe ori reusind sa-mi pacalesc prietenele, care incearca sa-si dea seama daca am folosit sau nu fond de ten (si credeti-ma ele ma cunosc foarte bine, si dupa nopti nedormite in sesiune, si la cafeluta de dimineata servita in pijamale, dar si atunci cand aleg un maghiaj mai complex). Iubesc blushurile, pe care de foarte multe ori le utilizez si pe post de fard alaturi de un iluminator. Avand in vedere ca dimineata nu dispun de foarte mult timp, pt conturarea ochilor ador creionul khol 3 in 1 violet de la yves rocher, este de-a dreptul superb, conturand frumos ochii dar fara sa aiba "duritatea" celui negru. Pentru buze optez pentru rujuri cremoase, tonuri naturale sau luciuri de buze.

Dar cel si cel mai important, in momentul in care ma intorc acasa am un nou ritual: spalat maini, schimbat haine si...demachierea. Ai ajuns acasa asa ca aici poti fi 100% tu, alaturi de familia ta, prietenii dragi tie care vor trece pragul casei tale, oameni fata de care nu ar trebui sa ai secrete. Si ce daca ai cearcane? si ce daca un cos a crescut exact in mijlocul fruntii? Ei oricum te cunosc asa cum esti si te iubesc ca si atare. Nu cred in folosirea machiajului precum o masca, astfel incat zi de zi sa fi de nerecunoscut. Vreau ca oamenii atunci cand ma vad, cand purtam o discutie, sa nu se intrebe ce ai mai schimbat azi la tine, ci sa ma vada pe mine asa cum sunt. Acesta este pentru mine machiajul zilnic, cand se lasa seara este cu totul si tu totul alta poveste :D


In prima din cele 2 poze "port" cam ce pot sa numesc machiajul meu zilnic, nimic sofisticat, natural, pe cand cea de a 2-a poza e facuta dupa o zi de plaja si inot, fara nici un strop de machiaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu