"O femeie trebuie sa fie doua lucruri: clasica si fabuloasa", Coco Chanel

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Crazy week :))

Ultima saptamana a fost pe departe una din cele mai reusite saptamani ale acestui an... sau cel putin a aratat asa cum mi-as dori eu sa arate o saptamana aproape normala din viata mea :)) asta poate pana in momentul in care as cadea lata de oboseala...
Btw... daca ar fi sa import ceva din cultura occidentala, stiti ce ar fi? iesirile in pub after work, un pub unde everyone knows everyone, la noi in schimb dupa servici cei mai multi dintre noi se refugiaza in casa, si viseaza la weekend de lunea :)
Gata cu mica mea paranteza...
Acum, dc a fost saptamana asta atat de speciala? simplu - a fost plina de concerte si "lume buna", vb prietenului meu drag, Gabi...

Alaturi de colegii de servici, la o mica iesire asa de sfarsit de an :)



Mili....



Miercuri a avut loc in D'arc Caffe un concert caritabil, si ca sa citez autorii "It’s Christmas…the time to think of the present’s you get from Santa, the joy of the holyday among family, but think also about others that can’t afford any of that…think about Charity!!!..."







Saptamana a continuat in acelasi ritm, asa ca joi mi-am bucurat sufletul cu concertul sustinut de Florin Chilian, si daca tot vorbeam de suflet- acela a fost cam singurul care nu a inghetat (datorita lui Chilian, normal :p) ca in clubul cu pricina era un frig ingrozitor incat nici bautura nu-mi intra pe gat, vorba unei prietene "atentie, nu deschideti usile ca ingheata pietonii" :)) dar si cativa cretini care se straduiau sa urle mai tare decat o facea Chilian cu ajutorul boxelor...





Seara de joi a continuat la fel de placut cu o intalnire cu gasca la o cantare si un vin fiert, in cazul meu :)

Vineri m-am simtit bine alaturi de cei baieti Kumm, si trebuie sa recunosc ca este primul concert al lor la care asist, desi eram curioasa de ceva vreme sa-i ascult, din diferite motive nu am avut placerea :)





Si aseara a fost doar vineri :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu